.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود. نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور کشورمان رویکرد کشور‌های غربی در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوقی برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست. رئیسی: وضعیت فعلی غزه احتمال گسترش دامنه درگیری به جبهه‌های دیگر را بالا می‌برد
رئیس جمهور کشورمان رویکرد کشور‌های غربی در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوقی برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست.(ادامه)
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند. ترکیه، مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کند
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و اقتصاد خانوار مرکز آمار ایران گفت: جمعیت ایران از مرز ۸۵ میلیون نفر عبور کرده که این خبری خوب و نشانه پویایی جمعیت کشورمان است. جمعیت جدید ایران اعلام شد/ سن امید به زندگی ۷۴ سال
مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و اقتصاد خانوار مرکز آمار ایران گفت: جمعیت ایران از مرز ۸۵ میلیون نفر عبور کرده که این خبری خوب و نشانه پویایی جمعیت کشورمان است.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد. آمریکا با بایدن به سوی جهنم و جنگ جهانی سوم پیش می‌رود!
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی با اشاره به اتهامات وارده به وی مدعی شد که بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا است. ترامپ: من بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا هستم
رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی با اشاره به اتهامات وارده به وی مدعی شد که بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا است.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : شناسایی ۱۴۰هزار مسکن غیرمجاز در شهرها و روستاهای مازندران ضرورت بازنگری در قوانین نظری و کمیسیون های مقابله با پدیده مسکن سازی را در استان الزامی می سازد. معادله بی جواب ساخت ۱۴۰ هزار ویلای غیرمجاز در مازندران با تخلف و جریمه !
شمال نیوز : شناسایی ۱۴۰هزار مسکن غیرمجاز در شهرها و روستاهای مازندران ضرورت بازنگری در قوانین نظری و کمیسیون های مقابله با پدیده مسکن سازی را در استان الزامی می سازد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
وزیر کشور گفت: موضوع برجام نشان داد که کشورهای اروپایی به دلیل پیوندهای اقتصادی نمی‌توانند به صورت مستقل تصمیم گیری کنند / یکی از برنامه‌های وزارت کشور پیگیری موضوع استخدام دهیاران است ....(خبر)
(ادامه)
سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه گفت: همان طوری که غزه مسلح شد، به همان روش، کرانه باختری هم می‌تواند مسلح بشود و این فرایند در حال رخ‌دادن است / کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست ....(خبر)
(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
معاون امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه میزان تولید زباله استان ۴۰۰۰ تن به صورت روزانه است و در پیک جمعیتی سال به هشت تا ۱۱ تن می رسد، هشدار داد: ۸۸ درصد آب‌های سطحی مازندران هدر می رود و تنها ۱۲ درصد مهار می شود که به علت ضعیف بودن شبکه مهار، تنها ۶ درصد از این آب‌های سطحی استفاده می شود. تولید روزانه ۴۰۰۰ تن زباله در مازندران/ هدررفت ۸۸ درصدی آب‌های سطحی استان
معاون امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه میزان تولید زباله استان ۴۰۰۰ تن به صورت روزانه است و در پیک جمعیتی سال به هشت تا ۱۱ تن می رسد، هشدار داد: ۸۸ درصد آب‌های سطحی مازندران هدر می رود و تنها ۱۲ درصد مهار می شود که به علت ضعیف بودن شبکه مهار، تنها ۶ درصد از این آب‌های سطحی استفاده می شود.(ادامه)
آیت الله لائینی :لزوم توجه به سیاست های ابلاغی رهبری درباره خانواده و جمعیت
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شکل گیری خانواده های کم جمعیت و تاخیر ازدواج برنامه دشمنان است از این رو باید به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره خانواده و جمعیت توجه کنیم.(ادامه)
سرانه طرح های عمرانی در مازندران پایین است
رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، پایین بودن سرانه طرح های عمرانی را از آسیب ها برشمرد و گفت: سعی کردیم تمرکز را از پروژه های استانی به ملی سوق دهیم.(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت :  در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد. چند درصد از جمعیت مازندران سالمند هستند؟
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد.(ادامه)
واکنش زیباکلام به دوربین مخفی رئیسی!
واکنش زیباکلام به دوربین مخفی رئیسی!
واکنش زیباکلام به دوربین مخفی رئیسی! (ادامه)
حمایت بی چون و چرا از خودروسازان اشتباه محض است/ دغدغه‌ای بجز دغدغه‌های مردم نداریم/ می‌توانیم به یک توافق عادلانه و عزتمندانه دست یابیم/ اقتصاد مسئله اصلی کشور است/ ما یار و مددکار دولت هستیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید. آیا کشاورزان ایران را خشکاندند؟/ چرا شمال ایران هلند نشد؟
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.